

緊急!アトランタで猫ちゃんの一時的な飼い主になってくださる方を探しています

またまたこんにちは



今、知人から最後のHELPメールが入ってきたので私のブログに載せねばと思いました。


実は以前から、私の知人が猫ちゃんを3ヶ月ほど預かってくださる方探しています

大事な猫ちゃんなので私のATLにいる友人たちに声を掛けましたが、実際に飼える状況にある方はいませんでした。

どなたか、これを読んでくださった方でもし万が一猫ちゃん大好きで6月13日~9月初旬まで預かってくださる方(アトランタ、アトランタ近郊)がいらしたら是非ご連絡頂けると大変嬉しいです。


彼女はニュージーランド出身で現在アトランタに住んでおり、もうそろそろ(!?)ご家族で日本に赴任されます。

東日本大震災のチャリティの際にも温かい協力をしてくれたとても素敵で知的な女性です。

もちろんお世話にかかる費用は彼女が持つと言っていますし、その他にも$250×3ヶ月をお支払いするようです。


以下、原文を載せますのでお時間ある方は目を通して頂けると嬉しいです。


Dear friends,


I am in a pickle! My back-up arrangement for summer care for my wonderful maine coon cat 猫ちゃんの名前 can no longer help me, so I need to urgently find a place for 猫ちゃんの名前 to live (starting Monday 06/13).


Can any of you help me, either by looking after him or reaching out to friends to find an animal lover who can?


Naturally I will cover all and any expenses, and am also paying $250/month (x 3 months) for the right person to look after him.


Here are the details:


- 猫ちゃんの名前 is a 9yo Maine Coone.
- He is declawed, so is INSIDE ONLY.
- Shy but very sweet and easy temperament. In great health. All shots up-to-date.
- He has been an "only" pet for the last five years. Had a sister cat who died.
- Needs a quiet environment, ideally with no other pets (or one quiet pet, possibly)
- Loves company, and is great company, but can be left for a couple of days at a time (any longer and I will pay for my trusted and long-used cat sitter to visit)


Happy to chat to anyone who may be able to help. He is a precious cat, and I am heartbroken to leave him for the summer (through early September when I am going to fly back from Japan to get him). I am now very anxious to be running around last minute to find a loving home for him for the next three months.


Thanks,

以上が原文です。

私も協力したいのですが、ペットを飼ったことがなく、ペット不可の家に住んでおり、その上ちょっと家を開ける予定があり非常に難しい状況です

アトランタ、アトランタ近辺でどなたか詳細をお聞きになりたいと思われた方はぜひ私宛にメッセージをお願い致します。

最後まで読んでいただき有難うございました。




Leave a comment

Private :

Comments

- - - - - - 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 - - - - -
06 08
プロフィール

Alana

Author:Alana
ご訪問ありがとうございます。
ブログを引っ越しましたので、ぜひこちらにもお越しください↓
http://alana888.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~
・Grobal Soap Project
石鹸で手を洗えれば年間140万人の命が救われ、五歳以下の子供の肺炎のリスクを50%減らせます。何もしなければ毎日260万個破棄される石鹸を命を救う手段にできるって素敵だと思いませんか?
アトランタ在住Our Hero Derreckさんからのメッセージはコチラから↓
Global Soap Project




尚、このサイトは個人の趣味であり誤記のないよう努力しておりますが、内容の正確性等をはじめ一切の責任を追いかねますのでご了承下さいませ。

また、頂いたコメントは承認制のためアップに少々時間がかかります。
メールをご希望の方は、コメント欄にその旨とご連絡先をお願い致します。

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR
